KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

sheet rock

Polish translation: plyta gipsowa, suchy tynk


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sheet rock
Polish translation:plyta gipsowa, suchy tynk
Entered by: lesny

03:34 May 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / flooring
English term or phrase: sheet rock
Recently taped sheet rock
lesny
płyta gipsowo-kartonowa, suchy tynk
Explanation:
Płyty gipsowo-kartonowe stają się powoli nieodzownym materiałem przy szybkim i estetycznym wykańczaniu wnętrz. Zakres ich zastosowania wciąż się poszerza. Wykorzystujemy je do okładania ścian, wykonywania ścian działowych, sufitów podwieszanych, powierzchni
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1płyta gipsowo-kartonowa, suchy tynk
Tomasz Niedbala
4 +1płyta {gipsowa ?) ???
bartek
3 +1suchy tynk
Piotr Bienkowski


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
suchy tynk


Explanation:
?

tak mi się gdzieś o uszy obiło...

Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: kiedys i dzisiaj rzadziej tak, teraz raczej płyta gipsowo-kartonowa, potocznie płyta gipsowa, w tekstach w skrócie płyta g-k
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
płyta {gipsowa ?) ???


Explanation:
Jak sądzę:

Płyta do okładania ścian
http://www.diynet.com/DIY/article/0,2058,3619,00.html
http://ths.gardenweb.com/forums/load/repair/msg0311193219586...
http://ths.gardenweb.com/forums/load/repair/msg0222292312924...

Służy między innymi do budowania ścian bez zaprawy (drywalls)


    Reference: http://www.diynet.com/DIY/article/0,2058,7627,00.html
    Reference: http://www.goodmanconveyor.com/sheetrockgypsumboard.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: gipsowo-kartonowa
1 hr
  -> Widać, że humanistka

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
płyta gipsowo-kartonowa, suchy tynk


Explanation:
Płyty gipsowo-kartonowe stają się powoli nieodzownym materiałem przy szybkim i estetycznym wykańczaniu wnętrz. Zakres ich zastosowania wciąż się poszerza. Wykorzystujemy je do okładania ścian, wykonywania ścian działowych, sufitów podwieszanych, powierzchni


    Reference: http://www.norgips.pl/
    Reference: http://www.twoje-domy.com.pl/artykl/plyta.htm
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
2 mins