KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Microphone level

Polish translation: Regulacja poziomu wejścia mikrofonowego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Microphone level
Polish translation:Regulacja poziomu wejścia mikrofonowego
Entered by: Barbara Szelest-VanDussen

13:18 May 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / computers, recording
English term or phrase: Microphone level
use in voice recording
svtl
Regulacja poziomu wejścia mikrofonowego
Explanation:
it could also be - depending on context - poziom sygnału na wejściu mikrofonowym
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4regulacja głośności
bartek
3 +1poziom mikrofonuJacek Krankowski
4Regulacja poziomu wejścia mikrofonowego
Andrzej Lejman


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Regulacja poziomu wejścia mikrofonowego


Explanation:
it could also be - depending on context - poziom sygnału na wejściu mikrofonowym

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
poziom mikrofonu


Explanation:
Podciagnij poziom mikrofonu i gotowe. ...
www.man.lodz.pl/LISTY/PECET/mar99/1146.html

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PAS: zawsze wolę zwięźlej
5 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
regulacja głośności


Explanation:
?

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743