KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

spike interference protection

Polish translation: ochrona przed zakloceniami powodowanymi przez krotkie impulsy


12:08 May 18, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: spike interference protection
none
Wes
Polish translation:ochrona przed zakloceniami powodowanymi przez krotkie impulsy
Explanation:
ochrona przed zakłóceniami powodowanymi przez krótkie impulsy?

Do you really want me to explain it in Afrikaans? ;-)
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
Afrikan? No, Polish will do ;o)Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ochrona przed zakloceniami powodowanymi przez krotkie impulsy
Hanna Burdon
2układ zabezpieczaj±cy przed zakłóceniem/-niami sygnałówPiotr Kurek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ochrona przed zakloceniami powodowanymi przez krotkie impulsy


Explanation:
ochrona przed zakłóceniami powodowanymi przez krótkie impulsy?

Do you really want me to explain it in Afrikaans? ;-)

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199
Grading comment
Afrikan? No, Polish will do ;o)Dziekuje.

8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
układ zabezpieczaj±cy przed zakłóceniem/-niami sygnałów


Explanation:
Perhaps?

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716