KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

pooling

Polish translation: connection pooling / obsługa nieograniczonej liczby poł±czeń


13:36 May 19, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: pooling
of connections
ux
Polish translation:connection pooling / obsługa nieograniczonej liczby poł±czeń
Explanation:
Connection Pooling: sposób obsługi nieograniczonej liczby poł±czeń z serwerem bazodanowym, zachowuj±c przy tym jak najbardziej wydajny sposób realizacji tych poł±czeń
http://tech.aspin.pl/artykuly/wydajnoscMSSQL/

Wbudowane rozwi±zania pozwalaj±ce na obsługę nawet najbardziej obci±żonych serwisów Webowych dzięki takim cechom jak wielow±tkowo¶ć, wieloprocesorowo¶ć (SMP), **podtrzymywanie poł±czeń (connection pooling)**, równoważnie obci±żenia (load balancing), obsługa klastrów.
http://www.sybase.com.pl/Pages/Publikacje/Artykuly/Archiwum/...
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1connection pooling / obsługa nieograniczonej liczby poł±czeń
Hanna Burdon
1podtrzymywanie polaczenJacek Krankowski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
connection pooling / obsługa nieograniczonej liczby poł±czeń


Explanation:
Connection Pooling: sposób obsługi nieograniczonej liczby poł±czeń z serwerem bazodanowym, zachowuj±c przy tym jak najbardziej wydajny sposób realizacji tych poł±czeń
http://tech.aspin.pl/artykuly/wydajnoscMSSQL/

Wbudowane rozwi±zania pozwalaj±ce na obsługę nawet najbardziej obci±żonych serwisów Webowych dzięki takim cechom jak wielow±tkowo¶ć, wieloprocesorowo¶ć (SMP), **podtrzymywanie poł±czeń (connection pooling)**, równoważnie obci±żenia (load balancing), obsługa klastrów.
http://www.sybase.com.pl/Pages/Publikacje/Artykuly/Archiwum/...


    Reference: http://tech.aspin.pl/artykuly/wydajnoscMSSQL/
    Reference: http://www.sybase.com.pl/Pages/Publikacje/Artykuly/Archiwum/...
Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
359 days

18 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
podtrzymywanie polaczen


Explanation:
propozycja:

podtrzymywanie połączeń (connection pooling), www.sybase.com.pl/Pages/Publikacje/ Artykuly/Archiwum/EAServer.html

Connection Pooling ( jest to sposób obsługi nieograniczonej liczby połączeń z serwerem bazodanowym, zachowując przy tym jak najbardziej wydajny sposób realizacji tych połączeń )
http://tech.aspin.pl/artykuly/wydajnoscMSSQL/

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960