KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

control plan

Polish translation: plan kontroli


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:control plan
Polish translation:plan kontroli
Entered by: makary

08:23 May 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: control plan
wymaganie zapewnienia jakości procesu produkcyjnego
makary
plan kontroli
Explanation:
Zaawansowane planowanie jakości wyrobów i plan kontroli (APQP - Advanced Product Quality Planning and Control Plan),
Zatwierdzanie detali (części) produkcyjnych (PPAP – Production Part Approval Process),
Statystyczne sterowanie procesem (SPC – Statistical Process Control),
Analiza systemu pomiarowego (MSA – Measurement System Assesment),
Analiza przyczyn i skutków potencjalnych błędów (FMEA – Failure Mode and Effects Analysis),
Ocena systemu jakości (QSA – Quality System Assesment).
www.parp.gov.pl/przewodnik/8dz7.doc
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dzięki za przypomnienie. Wolałem się upewnić, bo obok mam Process Control, czyli sterowanie procesem...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4plan kontroli
Krzysztof
4plan kontroliJacek Krankowski
1plan kontroli (jako¶ci)Piotr Kurek


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
plan kontroli (jako¶ci)


Explanation:
Po prostu?

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plan kontroli


Explanation:
Zaawansowane planowanie jakości wyrobów i plan kontroli (APQP - Advanced Product Quality Planning and Control Plan),
Zatwierdzanie detali (części) produkcyjnych (PPAP – Production Part Approval Process),
Statystyczne sterowanie procesem (SPC – Statistical Process Control),
Analiza systemu pomiarowego (MSA – Measurement System Assesment),
Analiza przyczyn i skutków potencjalnych błędów (FMEA – Failure Mode and Effects Analysis),
Ocena systemu jakości (QSA – Quality System Assesment).
www.parp.gov.pl/przewodnik/8dz7.doc

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Dzięki za przypomnienie. Wolałem się upewnić, bo obok mam Process Control, czyli sterowanie procesem...

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plan kontroli


Explanation:
bardziej pasuje mi pod ISO9000:1994 niż na nowa norme z 2000, ale moze sie myle

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782