KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Preventative analysis methods

Polish translation: Metody analizy zapobiegawczej


11:08 May 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / quality
English term or phrase: Preventative analysis methods
Preventative analysis methods (such as FMEA) and Control Plans should not only ...
makary
Polish translation:Metody analizy zapobiegawczej
Explanation:
?
Selected response from:

Eva Hussain
Australia
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1systemy analizy prewencyjnej
Hanna Burdon
3 +2Metody analizy zapobiegawczejEva Hussain
4analiza przyczyn i skutków wad
Andrzej Lejman
4Metody analizy profilaktycznej (zapobiegawczej)...
Piotr Grabias


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Metody analizy profilaktycznej (zapobiegawczej)...


Explanation:
PJG

Piotr Grabias
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 80

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
analiza przyczyn i skutków wad


Explanation:
analiza zapobiegawcza?


    Reference: http://wizard.ae.krakow.pl/~wawaks/tqm/tech/fmea.html
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Metody analizy zapobiegawczej


Explanation:
?

Eva Hussain
Australia
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 100
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dima41
4 hrs

agree  Araksia Sarkisian
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
systemy analizy prewencyjnej


Explanation:
W dyskach zastosowano szereg zaawansowanych technologii: formatowanie sektorów bez identyfikatora, system prewencyjnej analizy.
http://www.bazaplus.com.pl/cenniki/ibmdyski.xls

Wbudowane zaawansowane mechanizmy zarz±dzania i prewencyjnej analizy awarii oraz możliwo¶ć zdalnego monitorowania pozwalaj± skrócić do minimum czas przestoju w przypadku awarii.
http://www.ckzeto.com.pl/nas/nas200.htm

- Prewencyjna analiza awarii PFA (zgodna ze S.M.A.R.T.)
http://oferta.alstor.com.pl/komponenty/hdd/scsi/ultrastar_36...


    Reference: http://www.bazaplus.com.pl/cenniki/ibmdyski.xls
    Reference: http://oferta.alstor.com.pl/komponenty/hdd/scsi/ultrastar_36...
Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miroslaw Owinski: raczej: metody (autor mogl uzyc slowa "methods",pocoz fantazjowac)
4 hrs