KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

cover with water varnish

Polish translation: okładka pokryta lakierem wodnym


21:22 May 21, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: cover with water varnish
technical parameters for printing
Piotr Kurek
Polish translation:okładka pokryta lakierem wodnym
Explanation:
?
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4okładka pokryta lakierem wodnym
Hanna Burdon
3 +1pokryj lakierem wodnym
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pokryj lakierem wodnym


Explanation:
może tak?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-21 21:58:48 (GMT)
--------------------------------------------------

rzeczywiscie, nie pomyslalem o innym znaczeniu cover.
W kazdym razie, wyglada na to, ze chodzi o okladke lakierowana lakierem wodnym - no coz, troche maslo maslane.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-21 21:59:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Jak zauwazyl Jurek przy moim pytaniu w innym miejscu, jest juz troche pozno.


Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Bienkowski: albo "pokryć lakierem wodnym", chodzi tu raczej karton, albo wyższe gramatury papieru, raczej powyżej 100g/m2
3 mins

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
okładka pokryta lakierem wodnym


Explanation:
?

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199