KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

high performance flexible packaging

Polish translation: elastyczne opakowania o duzej wytrzymalosci


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high performance flexible packaging
Polish translation:elastyczne opakowania o duzej wytrzymalosci
Entered by: Barbara Szelest-VanDussen

11:39 May 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / packaging
English term or phrase: high performance flexible packaging
subject of the sale agreement, no further context
Grommit
United Kingdom
elastyczne opakowania o wysokiej wytrzymalosci
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 11:59:17 (GMT)
--------------------------------------------------

Zamiast \"wysokiej\" lepsze jest \"duzej\":

elastyczne opakowania o duzej wytrzymalosci.

\"z betonow o duzej wytrzymalosci,
do sciennych - lzejszych - uzywa sie betonu keramzytowego. Bloczki Fortis ... \"
muzeum.gazeta.pl/Ascii/Plus/Dom/Techimat/021zcz.html

\"elastyczne opakowania do ?ywno?ci takiej jak kawa, ciasteczka, makarony. Jeste?my jednym z ... \"
www.ergis.com.pl/prasa/napisali_022.html
Selected response from:

Barbara Szelest-VanDussen
United States
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3elastyczne opakowania o wysokiej wytrzymalosci
Barbara Szelest-VanDussen
2elastyczny proces pakowania o dużej wydajności
Michał Szewczyk


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
elastyczne opakowania o wysokiej wytrzymalosci


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 11:59:17 (GMT)
--------------------------------------------------

Zamiast \"wysokiej\" lepsze jest \"duzej\":

elastyczne opakowania o duzej wytrzymalosci.

\"z betonow o duzej wytrzymalosci,
do sciennych - lzejszych - uzywa sie betonu keramzytowego. Bloczki Fortis ... \"
muzeum.gazeta.pl/Ascii/Plus/Dom/Techimat/021zcz.html

\"elastyczne opakowania do ?ywno?ci takiej jak kawa, ciasteczka, makarony. Jeste?my jednym z ... \"
www.ergis.com.pl/prasa/napisali_022.html


Barbara Szelest-VanDussen
United States
PRO pts in pair: 129
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michał Szewczyk: ale IMHO rownie dobrze moze o chodzic o czynnosc pakowania
11 mins
  -> dziekuje

agree  Teresa Jaczewska: na pewno chodzi o pojemniki
55 mins
  -> dziekuje

agree  leff
1 hr

15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
elastyczny proces pakowania o dużej wydajności


Explanation:
rozumiem ze chodzi o czynnosc pakowania

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 12:18:45 (GMT)
--------------------------------------------------

chyba jednak chodzi o elastyczne opakowania

Michał Szewczyk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 90

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Barbara Szelest-VanDussen: Zagadzilabym sie gdyby nie ten "elastyczny". "Packaging" oznacza tu raczej "opakowanie"(n), nie "pakowanie"(v). ;-)
9 mins
  -> chyba musze sie zgodzic :)