KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

geomembranes

Polish translation: geomembrany


08:59 May 26, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: geomembranes
(Stormwater management)
Sebastian Kumos
Polish translation:geomembrany
Explanation:
patrz link nizej
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Dziekuje, "nagradzam" te odpowiedz jako pierwsza w kolejce :)
BTW, czy Panstwu zawsze udaje sie uruchomic wyszukiwanie w glosariuszu na ProZ? Mam wrazenie ze to dziala dobrze pod windows, pod innymi systemami to juz tak jak chce :(

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2-
Natalie
4geomembrany
Jakub Szacki


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
geomembrany


Explanation:
patrz link nizej


    Reference: http://archiwum.warszawa.um.gov.pl/rat599.htm
Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
Dziekuje, "nagradzam" te odpowiedz jako pierwsza w kolejce :)
BTW, czy Panstwu zawsze udaje sie uruchomic wyszukiwanie w glosariuszu na ProZ? Mam wrazenie ze to dziala dobrze pod windows, pod innymi systemami to juz tak jak chce :(

30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
-


Explanation:
Wydaje mi sie, ze jednak warto najpierw sprawdzac glosariusz ;-)

http://www.proz.com/?sp=h&eid_c=4490&id=68765&keyword=geomem...

http://www.proz.com/?sp=h&eid_c=4490&id=68894&keyword=geomem...



Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: no właśnie
30 mins

agree  Barbara Szelest-VanDussen
1 day2 hrs