KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

angular contact ball bearing

Polish translation: lozyska kulkowe skosne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:angular contact ball bearing
Polish translation:lozyska kulkowe skosne
Entered by: Renata Korpak

14:08 May 27, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: angular contact ball bearing
czesc maszyn do drukowania pieniedzy. Czy jest na internecie jakis slownik albo glosariusz lozysk? Bo mam jeszcze wiecej terminow, ktorych moj slownik nie podaje...
Renata Korpak
United Kingdom
łożyska kulkowe skośne
Explanation:
:-)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje bardzo serdecznie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4łożyska kulkowe skośne
Andrzej Lejman
4 -1Łożysko Kulkowe Skośne z Dzielonym Pierścieniem Wewnętrznym
bartek


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
łożyska kulkowe skośne


Explanation:
:-)


    Reference: http://www.flt.krasnik.pl/k-3.htm
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziekuje bardzo serdecznie

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Łożysko Kulkowe Skośne z Dzielonym Pierścieniem Wewnętrznym


Explanation:
http://www.flt.krasnik.pl/k-21_3.html


    Reference: http://www.flt.krasnik.pl/k-21_3.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: kolejny raz sugeruję więcej rozwagi: oryginalny termin brzmi: Double - row angular contact ball bearing with split inner ring
29 mins