KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

solid center

Polish translation: koncentryk drut


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:solid center coaxial cable
Polish translation:koncentryk drut
Entered by: Piotr Bienkowski

14:53 May 31, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / radio cables
English term or phrase: solid center
środkowa żyła kabla koncentrycznego, która nie jest żyłą skręcaną (plecioną) - jak to nazwać krócej po polsku
Piotr Bienkowski
Poland
koncentryk drut
Explanation:
to najkrotszy i najbardziej zrozumiały przez praktyków opis
Selected response from:

Dominiczak
Grading comment
Dziękuję - wła¶nie o to mi chodziło.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1koncentryk drut
Dominiczak
4lita żyła środkowa
Jacek Mozdyniewicz
4z pojedynczą żyłą środkową / przewodem środkowym
Andrzej Lejman


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z pojedynczą żyłą środkową / przewodem środkowym


Explanation:
może tak

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-31 15:46:56 (GMT)
--------------------------------------------------

To, o czym nie mysłisz, to nie skrętka, ani plecionka, tylko linka.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lita żyła środkowa


Explanation:
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-31 17:37:25 (GMT)
--------------------------------------------------

http://wwwnt.if.pwr.wroc.pl/up/przewodnikspd/SPD9a_3_1.htm

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 596

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
koncentryk drut


Explanation:
to najkrotszy i najbardziej zrozumiały przez praktyków opis

Dominiczak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 72
Grading comment
Dziękuję - wła¶nie o to mi chodziło.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: tyle, ze taki termin nie nadaje sie raczej do cennika czy dokumentacji
3 mins