KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

hose pump

Polish translation: pompa perystaltyczna


12:42 Jun 3, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: hose pump
typ pompy, w którym wąż jest umieszczony na obwodzie okręgu. Po wężu poruszają się rolki, które ściskając wąż, przesuwają zawarty w nim płyn.
Robert Pranagal
Polish translation:pompa perystaltyczna
Explanation:
zob. link

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 13:12:42 (GMT)
--------------------------------------------------

ładna nazwa, prawda? Apetyczna :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 13:25:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Dzwoniłem przed chwila do firmy i uzyskałem potwierdzenie, że pompa perystaltyczna działa dokładnie w sposób opisany przez Roberta.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pompa perystaltyczna
Andrzej Lejman
4 -1pompa wężowa
bartek


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pompa perystaltyczna


Explanation:
zob. link

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 13:12:42 (GMT)
--------------------------------------------------

ładna nazwa, prawda? Apetyczna :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 13:25:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Dzwoniłem przed chwila do firmy i uzyskałem potwierdzenie, że pompa perystaltyczna działa dokładnie w sposób opisany przez Roberta.


    Reference: http://www.pompy.pl/pmain.htm
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Piotr Kurek: czy hose pump to synomin do peristaltic
7 mins
  -> Pod hasłem hose pump znalazłem taki sam opis: http://www.experimentarium.dk/uk/udstillinger/boernenes_vand...

neutral  bartek: Panie Andrzeju, ale to cudo nazywa się 'peristaltetic pump"! To, to samo?
9 mins
  -> z opisów, jakie znalazłem i linku wynikałoby, że to to samo. No chyba, że sie pomyliłem.

agree  leff: pełna zgoda
53 mins

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
pompa wężowa


Explanation:
http://www.chemag.com.pl/burkle/17.html


    Reference: http://www.chemag.com.pl/burkle/17.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: absolutnie nie! To nasadka na wiertarkę, wirnik umieszczony w obudowie. Sam taką mam. Tu nie ma żadnego przetłaczania węża przez rolki.
6 mins
  -> Chyba się pomyliłam