KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

convergent operator

Polish translation: operator usług zintegrowanych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:convergent operator
Polish translation:operator usług zintegrowanych
Entered by: Tomasz Niedbala

12:59 Jun 3, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: convergent operator
telecoms
Lucka
operator usług zintegrowanych
Explanation:
... Systemy komunikacji multimedialnej.Integracja
usług telekomunikacyjnych i możliwości komunikacji multimedialnej. ...
eit.agh.edu.pl/pod/nsiut_program
---------------------------------


--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 13:44:04 (GMT)
--------------------------------------------------

inna możliwość:

\"Operator usług skonsolidowanych\"
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
dzieki, przydalo sie bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4operator usług zintegrowanych
Tomasz Niedbala
5operator konwergentny
Natalie


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
operator konwergentny


Explanation:
...Uslugi konwergentne, czyli laczace zarowno telefonie komorkowa, stacjonarna, jak i roznego rodzaju uslugi transmisji danych.
http://www.fkn.pl/news/id__6940/

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: nie popieram, 65% ludzi nie rozumie DTV, a co dopiero to.
2 hrs

neutral  maciejm: zgadzam isę z Andrzejem. Te wszystkie "immanentny/konwergentny/immanentnie walentny", brrrr....
5 hrs

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
operator usług zintegrowanych


Explanation:
... Systemy komunikacji multimedialnej.Integracja
usług telekomunikacyjnych i możliwości komunikacji multimedialnej. ...
eit.agh.edu.pl/pod/nsiut_program
---------------------------------


--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 13:44:04 (GMT)
--------------------------------------------------

inna możliwość:

\"Operator usług skonsolidowanych\"

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725
Grading comment
dzieki, przydalo sie bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
7 mins
  -> Dzięki

agree  maciejm
1 hr
  -> Dzięki

agree  Andrzej Lejman: jak najbardziej
1 hr
  -> Dzięki.

neutral  Natalie: Natomiast ja nie jestem pewna ze tutaj chodzi o to, o co nas pytaja ...
2 hrs
  -> ??

agree  Stanislaw Pelc
3 days5 hrs
  -> Dzięki.