KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

utilities equipment

Polish translation: uzbrojenie


07:39 Jun 7, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: utilities equipment
R&D + Control equipment
Sales + marketing equipment
Production equipment
Warehousing equipment
Utilities equipment
Building & Infrastructure
Administrative equipment
dodam, że chodzi o grupę zajmująca się głównie produkcją farb, lakierów
Paulina Koperska
Polish translation:uzbrojenie
Explanation:
wg slownika technicznego utilities to uzbrojenie (ulicy) tj. ruroci±gi, kable itp.
z kontekstu wynikaloby, ze chodzi o wyposazenie dotyczace uzbojenia technicznego wykorzystywanego w produkcji (jw. rurociagi, okablowanie itp.)
Selected response from:

Krzysztof
Poland
Grading comment
dziękuję, Pana odpowiedź była bardzo pomocna
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uzbrojenie
Krzysztof
1zaplecze technicznePiotr Kurek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
zaplecze techniczne


Explanation:
Propozycja

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzbrojenie


Explanation:
wg slownika technicznego utilities to uzbrojenie (ulicy) tj. ruroci±gi, kable itp.
z kontekstu wynikaloby, ze chodzi o wyposazenie dotyczace uzbojenia technicznego wykorzystywanego w produkcji (jw. rurociagi, okablowanie itp.)

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782
Grading comment
dziękuję, Pana odpowiedź była bardzo pomocna