KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

staking of bearings

Polish translation: ???


20:16 Jun 11, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: staking of bearings
this specification covers staking o f bearings in Al, Mg, steel alloys
migacz
Polish translation:???
Explanation:
w tym miejscu, ale wyzej sie nie miesci

stacking moze oznaczac skladowanie lozysk, ale wowczas dalszy ciag o stopach Al, Mg i zelaza nie ma sensu (chyba ze caly tekst nie byl oryginalnie angielski i zostal na angielski przetlumaczony),
ma to jakis sens tylko wowczas gdy chodzi o montaz lozyska lub jeg osadzanie w obudowie, ale bez dodatkowego kontekstu nic nie mozna powiedziec

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-12 06:47:16 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry nie to slowo napisalem komentarz do stacking chodziaz w tekscie jest staking co moze oznaczac pewna forme speczania (przerobki plastycznej), z tym ze wowczas chodziloby w tekscie o wytwarzanie lozysk i wstawka o stopach Al i Mg nie ma sensu

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-13 08:58:30 (GMT)
--------------------------------------------------

z poprzednich komentazy wynika ze chodzi o montaz lozysk, wiec bedzie to montaz lozysk w obudowach wykonanych ze stopow Al, Mg i stali

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-13 08:58:54 (GMT)
--------------------------------------------------

czy wiscie powinno byc komentarzy :))
Selected response from:

Krzysztof
Poland
Grading comment
dziękuję zaobszerny komentarz, chodzi o montaż.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +1???
Krzysztof
1montaż łożysk
Hanna Burdon


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
montaż łożysk


Explanation:
???

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199

10 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
???


Explanation:
w tym miejscu, ale wyzej sie nie miesci

stacking moze oznaczac skladowanie lozysk, ale wowczas dalszy ciag o stopach Al, Mg i zelaza nie ma sensu (chyba ze caly tekst nie byl oryginalnie angielski i zostal na angielski przetlumaczony),
ma to jakis sens tylko wowczas gdy chodzi o montaz lozyska lub jeg osadzanie w obudowie, ale bez dodatkowego kontekstu nic nie mozna powiedziec

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-12 06:47:16 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry nie to slowo napisalem komentarz do stacking chodziaz w tekscie jest staking co moze oznaczac pewna forme speczania (przerobki plastycznej), z tym ze wowczas chodziloby w tekscie o wytwarzanie lozysk i wstawka o stopach Al i Mg nie ma sensu

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-13 08:58:30 (GMT)
--------------------------------------------------

z poprzednich komentazy wynika ze chodzi o montaz lozysk, wiec bedzie to montaz lozysk w obudowach wykonanych ze stopow Al, Mg i stali

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-13 08:58:54 (GMT)
--------------------------------------------------

czy wiscie powinno byc komentarzy :))

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782
Grading comment
dziękuję zaobszerny komentarz, chodzi o montaż.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Frankovics
37 days