KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

grooved outer race bearings

Polish translation: łożysko z rowkiem na pierścień osadczy na bieżni zewnętrznej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:grooved outer race bearings
Polish translation:łożysko z rowkiem na pierścień osadczy na bieżni zewnętrznej
Entered by: maciejm

20:27 Jun 11, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: grooved outer race bearings
when steel bearing
housings have a tensile strength in excess of 200 ksi,
except when using retainer bushing or grooved outer race
bearings.
migacz
łożysko z rowkiem na pierścień osadczy na bieżni zewnętrznej
Explanation:
łożyska walcowe z rowkiem na pierścień osadczy
*Katalog 307

łożyska kulkowe samonastawne z cylindryczną bieżnią zewnętrzną

Na poniższym linku masz tych łożysk do wyboru do koloru. M.M.
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
ogromne dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1łożysko z rowkiem na pierścień osadczy na bieżni zewnętrznej
maciejm
2łożyska z rowkowanym pier¶cieniem zewnętrzymPiotr Kurek


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
łożyska z rowkowanym pier¶cieniem zewnętrzym


Explanation:
propozycja

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
łożysko z rowkiem na pierścień osadczy na bieżni zewnętrznej


Explanation:
łożyska walcowe z rowkiem na pierścień osadczy
*Katalog 307

łożyska kulkowe samonastawne z cylindryczną bieżnią zewnętrzną

Na poniższym linku masz tych łożysk do wyboru do koloru. M.M.


    Reference: http://www.ina.com/inaupdate/localpages/pl/paletaprodukcyjna...
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126
Grading comment
ogromne dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krzysztof
34 mins
  -> Thank you