KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

NVH control systems

Polish translation: system redukcji drgan wewnetrznych i halasliwosci (NVH)


23:19 Jul 3, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: NVH control systems
a product supplied by an automotive OEM supplier
big_fish
Polish translation:system redukcji drgan wewnetrznych i halasliwosci (NVH)
Explanation:
p. link ponizej
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Dziękuję!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1redukcja / ograniczenie / poprawa parametrów hałasu, drgań i wstrząsów
bartek
4 +1system redukcji drgan wewnetrznych i halasliwosci (NVH)
Jakub Szacki
4 -1tablica kontroli hałasu, wibracji i ostro¶ci
Hania Pietrzyk


Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
redukcja / ograniczenie / poprawa parametrów hałasu, drgań i wstrząsów


Explanation:


Polskie strony w google chętnie posługuja się skrótem NHV z opisem w nawiasie.
http://www.nissan.pl/almera_front.asp
"komfortu jazdy i poprawę parametrów NHV (związanych z redukcją hałasu, wstrząsów i wibracji) uzyskano dzięki zastosowaniu przekonstruowanych tulei stalowo-gumowych."


--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-04 05:30:09 (GMT)
--------------------------------------------------

\"ustanawiający nowe standardy w zakresie ograniczania hałasu, drgań i wstrząsów (NVH).\"



--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-04 05:35:52 (GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście można to \'ubrać\" w \"SYSTEMY REDUKCJI ..........\"


    Reference: http://www.autojagel.bmp.net.pl/strony/glx.htm
    Reference: http://www.nissan-ballaun.com.pl/index_almera_nowa_opis_kons...
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
17 hrs
  -> Dzięki :-)

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
tablica kontroli hałasu, wibracji i ostro¶ci


Explanation:
proposition

Hania Pietrzyk
France
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 159

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: ???
37 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
system redukcji drgan wewnetrznych i halasliwosci (NVH)


Explanation:
p. link ponizej


    Reference: http://www.toyota-sowier.krakow.pl/avensis/wprowadzenie.htm
Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
Dziękuję!
Krzysztof

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Izabella Kraus: Ford stosuje "halasow, drgan i uciazliwosci jazdy. Na to samo wychodzi, troche inaczej brzmi.
6 hrs