KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Dynamic range compression

Polish translation: Kompresja dynamiki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Dynamic range compression
Polish translation:Kompresja dynamiki
Entered by: Teresa Jaczewska

19:28 Jul 7, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Dynamic range compression
VCR manual
Teresa Jaczewska
Kompresja dynamiki
Explanation:
Oprócz linku proszę spojrzeć w Glosariuszu ProZ: dla hasła "dynamic range" jest kilka pytań, na które udzielono odpowiedzi, może także i te informacje będą Ci pomocne.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziękuję wszystkim odpowiadającym. Wybrałam te odpowiedź, ponieważ w podanym linku jest wiele przykładów takiego określenia. Pozdrawiam
TJ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kompresja zakresu dynamiki
Natalie
4 +1Kompresja dynamiki
Jerzy Czopik


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Kompresja dynamiki


Explanation:
Oprócz linku proszę spojrzeć w Glosariuszu ProZ: dla hasła "dynamic range" jest kilka pytań, na które udzielono odpowiedzi, może także i te informacje będą Ci pomocne.


    Reference: http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&queryti...
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828
Grading comment
Dziękuję wszystkim odpowiadającym. Wybrałam te odpowiedź, ponieważ w podanym linku jest wiele przykładów takiego określenia. Pozdrawiam
TJ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
12 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kompresja zakresu dynamiki


Explanation:
Kompresja zakresu dynamiki (dynamic range compression) - standardowa funkcja większo¶ci procesorów Dolby Digital, umożliwiaj±ca zwiększenie natężenia cichych sygnałów oraz zmniejszenie natężenia sygnałów bardzo gło¶nych. Efektem kompresji dynamiki może być np. poprawa zrozumiało¶ci dialogów o bardzo niskim natężeniu dĽwięku
http://212.182.118.58/elmania/strony/slownik.htm
(niezly slowniczek!)

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529