KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

interoperability

Polish translation: współoperatywność


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:interoperability
Polish translation:współoperatywność
Entered by: Piotr Bienkowski

20:49 Jul 11, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: interoperability
between computer systems
xxxjakubborys
współoperatywno¶ć
Explanation:
inna możliwo¶ć

NETWORLD - Sieci pamięci masowych (VI) Sieci SAN obecnie a LAN ...
... Ograniczona współoperatywno¶ć We wczesnym stadium rozwoju sieci LAN trudno
było mówić o czym¶ takim jak współoperatywno¶ć urz±dzeń. ...
www.networld.pl/artykuly/7086.html

Radykalne uproszczenie opracowywania programów rozproszonych dla ...
... Delphi zapewnia najlepsz± współoperatywno¶ć z Java. . ... Jednostopniow± obsługę
COM i CORBA. . Pełn± współoperatywno¶ć z aplikacjami Java. . ...
www.software.com.pl/pisma/software/ artykuly/delphi4.htm

Futuro - technologia VoIP
... Dodanie głosu do sieci pakietowych wymaga zrozumienia, jak radzić sobie z problemami
na poziomie systemu takimi jak: współoperatywno¶ć, strata pakietów ...
hub.futuro.pl/html/technologia_voip.

GIGABITOWY ETHERNET
... Współoperatywno¶ć (czy też mówi±c inaczej kompatybilno¶ć)
nie była do tej pory najsilniejszym punktem tej technologii. ...
www.wsiz.rzeszow.pl/html/prace/ pracekzr/ciasnoch/gigab.htm
Selected response from:

Piotr Bienkowski
Poland
Grading comment
Chyba najbardziej po polsku z tych, wśród których jeszcze mniej więcej wiadomo o co chodzi...

Pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3współdziałanie
Tomasz Niedbala
5 +1interoperacyjność
maciejm
4współoperatywno¶ć
Piotr Bienkowski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
interoperacyjność


Explanation:
Należą do nich tzw. Alien NEXT, kompatybilność wsteczna i interoperacyjność. ... Najtrudniejszą
do przewidzenia spośród nich jest interoperacyjność. ...



    Reference: http://www.molexpn.com.pl/news/press16.htm
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krzysztof
10 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
współdziałanie


Explanation:
interoperability n współdziałanie, współoperatywność, współpraca


    Reference: http://venus.ci.uw.edu.pl/%7Emilek/cgi-bin/search_e.cgi?SLOW...
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
6 mins
  -> Dzięki

agree  Andrzej Lejman: zgodność operacyjna
11 mins
  -> Dzięki

agree  Hania Pietrzyk: lepiej brzmi
40 mins
  -> Dzięki

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
współoperatywno¶ć


Explanation:
inna możliwo¶ć

NETWORLD - Sieci pamięci masowych (VI) Sieci SAN obecnie a LAN ...
... Ograniczona współoperatywno¶ć We wczesnym stadium rozwoju sieci LAN trudno
było mówić o czym¶ takim jak współoperatywno¶ć urz±dzeń. ...
www.networld.pl/artykuly/7086.html

Radykalne uproszczenie opracowywania programów rozproszonych dla ...
... Delphi zapewnia najlepsz± współoperatywno¶ć z Java. . ... Jednostopniow± obsługę
COM i CORBA. . Pełn± współoperatywno¶ć z aplikacjami Java. . ...
www.software.com.pl/pisma/software/ artykuly/delphi4.htm

Futuro - technologia VoIP
... Dodanie głosu do sieci pakietowych wymaga zrozumienia, jak radzić sobie z problemami
na poziomie systemu takimi jak: współoperatywno¶ć, strata pakietów ...
hub.futuro.pl/html/technologia_voip.

GIGABITOWY ETHERNET
... Współoperatywno¶ć (czy też mówi±c inaczej kompatybilno¶ć)
nie była do tej pory najsilniejszym punktem tej technologii. ...
www.wsiz.rzeszow.pl/html/prace/ pracekzr/ciasnoch/gigab.htm

Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353
Grading comment
Chyba najbardziej po polsku z tych, wśród których jeszcze mniej więcej wiadomo o co chodzi...

Pozdrawiam