KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

crank, stalls

Polish translation: słaby rozruch lub gaśnięcie silnika


09:48 Jul 14, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / motocykl
English term or phrase: crank, stalls
5836 – Slow starter crank or starter stalls binding Powolny obrót wału korbowego rozrusznika lub utykanie rozrusznika
Jan Barta
Polish translation:słaby rozruch lub gaśnięcie silnika
Explanation:
a może - wolny rozruch?
coś w tym rodzaju. Nigdy nie słyszałam o utykaniu rozrusznika i nie brzmi to fachowo. Rozrusznik nie ma wału korbowego. Silnik ma wał korbowy. Ale tutaj crank to obrót rozrusznika.
Selected response from:

Izabella Kraus
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Chodzi tu o niskie obroty rozrusznika i jego zatrzymywanie sie przy rozruchuWitold
3słaby rozruch lub gaśnięcie silnika
Izabella Kraus


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
słaby rozruch lub gaśnięcie silnika


Explanation:
a może - wolny rozruch?
coś w tym rodzaju. Nigdy nie słyszałam o utykaniu rozrusznika i nie brzmi to fachowo. Rozrusznik nie ma wału korbowego. Silnik ma wał korbowy. Ale tutaj crank to obrót rozrusznika.

Izabella Kraus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 61
Grading comment
dzięki

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Chodzi tu o niskie obroty rozrusznika i jego zatrzymywanie sie przy rozruchu


Explanation:
Np. przy czesciowo rozladowanym akumulatorze, ktory "nie ma sily" krecic silnikiem.

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454