KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

scrap dia.

Polish translation: średnica walca uniemożliwiająca jego renowację


09:13 Jul 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: scrap dia.
scrap dia. of steel roll for cold sheet temper mill
Andrzej Matyka
Polish translation:średnica walca uniemożliwiająca jego renowację
Explanation:
Scrap size of roll = (hutn) wymiary walca nie nadającego się do renowacji ze względu na zużycie.
[E-P Dictionary of Science and Technology]

Innymi słowy jest to minimalna średnica jaką musi mieć walec, aby można go było poddać renowacji (przetoczeniu, polerowaniu)
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziękuję za wyjaśnienie wraz z komentarzem. Jest ono adekwatne do kontekstu. Gratuluję poziomu wiedzy technicznej w tej dziedzinie. Prawdopodobnie zwrócę się z innymi pytaniami w tym zakresie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4średnica walca uniemożliwiająca jego renowację
leff
4odpady o średnicy...
Tomasz Niedbala


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odpady o średnicy...


Explanation:
scrap - odpady (tu złom)
dia. - diameter (średnica, w tym wypadków prawdopodobnie prętów stalowych)


    Reference: http://www.galcorp.com/MSBL.HTM
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725
Grading comment
Term refers to the sheet cold rolling temper mill roll
The asker has declined this answer
Comment: Term refers to the sheet cold rolling temper mill roll

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
średnica walca uniemożliwiająca jego renowację


Explanation:
Scrap size of roll = (hutn) wymiary walca nie nadającego się do renowacji ze względu na zużycie.
[E-P Dictionary of Science and Technology]

Innymi słowy jest to minimalna średnica jaką musi mieć walec, aby można go było poddać renowacji (przetoczeniu, polerowaniu)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dziękuję za wyjaśnienie wraz z komentarzem. Jest ono adekwatne do kontekstu. Gratuluję poziomu wiedzy technicznej w tej dziedzinie. Prawdopodobnie zwrócę się z innymi pytaniami w tym zakresie.