KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

petrol treatment

Polish translation: dodatek uszlachetniaj±cy paliwo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:petrol treatment
Polish translation:dodatek uszlachetniaj±cy paliwo
Entered by: Piotr Bienkowski

12:25 Jul 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: petrol treatment
Free _petrol/diesel treatment_ with every exhaust/ silencer replacement.

dodatek do paliwa?
Piotr Bienkowski
Poland
dodatek uszlachetniający paliwa
Explanation:
utrzymuje wtryskiwacze i układ paliwowy w czystości; stosowany
regularnie zwiększa moc silnika i redukuje zużycie paliwa i emisję
Selected response from:

maitland
Grading comment
Dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2dodatek uszlachetniający paliwamaitland
4 +1dodatek do paliwaPiotr Kurek
3modyfikacja paliwa w konsekwencji zmiany systemu wydechowegoamat
3modyfikacja paliwa w konsekwencji zmiany systemu wydechowegoamat


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dodatek do paliwa


Explanation:
pwk


    Reference: http://www.amtra.com.pl/podstrony/redex.html
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radek Podolski: nie kazdy jest "uszlachetniajacy", niektore np. uszczelniaja pierscienie przy przeciekach oleju i sa rozwiazaniem tymczasowym...
5 hrs
  -> dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
dodatek uszlachetniający paliwa


Explanation:
utrzymuje wtryskiwacze i układ paliwowy w czystości; stosowany
regularnie zwiększa moc silnika i redukuje zużycie paliwa i emisję

maitland
PRO pts in pair: 67
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej
56 mins

agree  leff
9 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
modyfikacja paliwa w konsekwencji zmiany systemu wydechowego


Explanation:
Zmiana systemu wydechowego, a nie tylko samego tłumika pociąga za sobą konieczność ewentualnej modyfikacji paliwa. Jednak jest to mało prawdopodobne, aby dobierać paliwo do konstrukcji tłumika, gdyż jest on dobierany do silnika I paliwa, a nie na odwrót

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
modyfikacja paliwa w konsekwencji zmiany systemu wydechowego


Explanation:
Zmiana systemu wydechowego, a nie tylko samego tłumika pociąga za sobą konieczność ewentualnej modyfikacji paliwa. Jednak jest to mało prawdopodobne, aby dobierać paliwo do konstrukcji tłumika, gdyż jest on dobierany do silnika I paliwa, a nie na odwrót

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869