KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Accessory Belt

Polish translation: pasek napędu osprzętu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accessory belt
Polish translation:pasek napędu osprzętu
Entered by: Piotr Bienkowski

12:42 Jul 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Accessory Belt
co¶ z akcesoriów samochodowych, domy¶lam się co, ale ponieważ nie jestem "samochodziarzem", nie wiem jak się to fachowo nazywa
Piotr Bienkowski
Poland
pasek napędu osprzętu
Explanation:
To chyba ogólnie przyjęty termin.
Na pewno zatwierdzony przez Forda.
Selected response from:

Izabella Kraus
Grading comment
Dziękuję. Mniej punktów dlatego, że nie mogłem tego niezależnie potwierdzić. A u Peugeota znalazłem tylko 1 podobne trafienie "pasek napędzaj±cy osprzęt". Poza tym Internet milczy w tej sprawie. Czyżby producenci samochodów byli tak tajemniczy?

arch2.triger.com.pl/k5wTt32509.html
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pasek napędu osprzętu
Izabella Kraus
4 +1pasek klinowyRadek Podolski


Discussion entries: 4





  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pasek klinowy


Explanation:
np. napedzajacy pompe wspomagania kierownicy (propozycja)

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Piotr Kurek: raczej V-belt
12 mins
  -> azali nie jest V przekrojem poprzecznym paska klinowego? ;)

agree  Izabella Kraus: owszem, pasek klinowy, napędzający osprzęt (różne elementy, zależnie od wyposażenia pojazdu.Patrz moja propozycja poniżej.
31 mins
  -> dzieki, jest jakis ang-pol slownik terminow forda? polozylbym lape na nim...

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
pasek napędu osprzętu


Explanation:
To chyba ogólnie przyjęty termin.
Na pewno zatwierdzony przez Forda.


Izabella Kraus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 61
Grading comment
Dziękuję. Mniej punktów dlatego, że nie mogłem tego niezależnie potwierdzić. A u Peugeota znalazłem tylko 1 podobne trafienie "pasek napędzaj±cy osprzęt". Poza tym Internet milczy w tej sprawie. Czyżby producenci samochodów byli tak tajemniczy?

arch2.triger.com.pl/k5wTt32509.html