KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

air gap clearance in the field

Polish translation: luz w polu tolerancji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:air gap clearance in the field
Polish translation:luz w polu tolerancji
Entered by: Teresa Jaczewska

06:37 Jul 18, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: air gap clearance in the field
engine of a tractor (taken from a repair manual)
stake
Poland
luz w polu tolerancji
Explanation:
To jedna z możliwości z podaniem od do

LUB jeżeli chodzi o eksploatację układu rozrządu i regulację luzów zaworowych może to być:

luz zaworowy (zaw. ssącego lub wydechowego)

Pozdrawiam
Selected response from:

Teresa Jaczewska
Grading comment
Dziękuję za pomoc.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2luz w polu tolerancji
Teresa Jaczewska
1prześwit roboczyRadek Podolski


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
prześwit roboczy


Explanation:
propozycja-strzal

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
luz w polu tolerancji


Explanation:
To jedna z możliwości z podaniem od do

LUB jeżeli chodzi o eksploatację układu rozrządu i regulację luzów zaworowych może to być:

luz zaworowy (zaw. ssącego lub wydechowego)

Pozdrawiam



    TJ
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703
Grading comment
Dziękuję za pomoc.