KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

interference cube

Polish translation: sześcian interferencji; sześcian kolizji


18:25 Aug 9, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / robot
English term or phrase: interference cube
Niestety robię tylko częsc dokumentacji i nie wszystko w niej akurat jest.
Dotyczy robota przemysłowego.
Patrz
http://www-user.tu-chemnitz.de/~sol/md/stab/node3.html

http://www.motoman.com/applications/case_studies/009.pdf
big_fish
Polish translation:sześcian interferencji; sześcian kolizji
Explanation:
a ogólniej zamiast 'sześcian' można chyba powoedzieć 'strefa' (szczególnie w przypadku drugiego z linków)
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sześcian oddziaływania
Tomasz Niedbala
2sześcian interferencji; sześcian kolizji
leff


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sześcian interferencji; sześcian kolizji


Explanation:
a ogólniej zamiast 'sześcian' można chyba powoedzieć 'strefa' (szczególnie w przypadku drugiego z linków)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof

1 day13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sześcian oddziaływania


Explanation:
lub
"przestrzeń oddziaływania (międzyatomowego)"


    Warsaw Univeristy of Technology - Materials Science and Engineering Faculty - Surface Engineering Division
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725