KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

computer deck

Polish translation: komputer


17:23 Aug 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / aircraft engine
English term or phrase: computer deck
The effects upon performance when bleeding air for aircraft use may be determined for any operating conditions by use of the computer deck.
Nicolas MATUSIAK
Polish translation:komputer
Explanation:
Może po prostu tak? Przypuszczam że może tu chodzić o rozwiązanie analogiczne do 'tape deck', a więc komputer bez monitora czy klawiatury, służacy wyłącznie do analizy otrzymywanych danych i przekazywania sygnałów sterujących.
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziekuje.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1komputer pokładowy
Andrzej Lejman
3komputer
leff


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
komputer pokładowy


Explanation:
chociaż computer deck zasadniczo ma nieco inne znaczenie, komputer pokładowy wydaje się być logicznym wyjaśnieniem.


Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Mysle, ze komputer pokladowy bylby: Deck Computer.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm: Poradnik Ang-Pol WLOP 282/99 str. 39
2 hrs
The asker has declined this answer
Comment: Mysle, ze komputer pokladowy bylby: Deck Computer.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
komputer


Explanation:
Może po prostu tak? Przypuszczam że może tu chodzić o rozwiązanie analogiczne do 'tape deck', a więc komputer bez monitora czy klawiatury, służacy wyłącznie do analizy otrzymywanych danych i przekazywania sygnałów sterujących.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dziekuje.