KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

SGS

Polish translation: Société Générale de Surveillance


13:39 Aug 14, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: SGS
SKRÓT
xxxnaska
Polish translation:Société Générale de Surveillance
Explanation:
Hmm brawo za kontekst :-))
SGS to firma, ktora zajmuje sie m.in. sprawdzaniem, ze w wysylce faktycznie znajduje sie zamawiany towar, ze cos, co jest deklarowane, rzeczywiscie istnieje itp. Uzyteczne w handlu z Afryka, ale tez przy ladowaniu kontenera w Hamburgu - sprawdza i podpisza, ze nie wyjechal pusty ...
Selected response from:

SoPolTrad
Grading comment
Dzięki za odpowiedź, mimo braku kontekstu! :)
Skrót znajduje się wśród różnych pieczęci i znaków certyfikacyjnych, więc pewnie o to chodzi!
Dalej jednak nie wiem, jak to przetłumaczyć!!! :)
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4do wyboru do koloru
leff
3 +1Société Générale de SurveillanceSoPolTrad


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
do wyboru do koloru


Explanation:
SGS Sampson G. Smith Intermediate School (Somerset, NJ, USA)
SGS Saskatchewan Genealogical Society (Canada)
SGS Scottish Golf Society
SGS Secondary Ground Station
SGS Secretary of the General Staff
SGS Sensor Ground Station
SGS Ship Gridlock System
SGS Ship Ground Station
SGS Short Guard Sequence
SGS Short-Grass Stepp
SGS Signode Corporation (NYSE Symbol)
SGS Smoke Generation System
SGS Societe Generale de Surveillance
SGS Software Generation System
SGS Southern Graphic Systems
SGS Special Galvanized Steel
SGS Squadron Ground Station
SGS Stablized Glide Slope
SGS Stained Glass Studios
SGS Statistics Gathering System
SGS Steam Generator System
SGS Stockport Grammar School (United Kingdom)
SGS Swiveling Gunner's Station
SGS Symbol Generation and Storage



    Acronym Finder
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Krankowski
4 mins
  -> ;-)

agree  Piotr Kurek
7 mins

agree  maciejm
1 hr

agree  maitland
6 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Société Générale de Surveillance


Explanation:
Hmm brawo za kontekst :-))
SGS to firma, ktora zajmuje sie m.in. sprawdzaniem, ze w wysylce faktycznie znajduje sie zamawiany towar, ze cos, co jest deklarowane, rzeczywiscie istnieje itp. Uzyteczne w handlu z Afryka, ale tez przy ladowaniu kontenera w Hamburgu - sprawdza i podpisza, ze nie wyjechal pusty ...

SoPolTrad
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 14
Grading comment
Dzięki za odpowiedź, mimo braku kontekstu! :)
Skrót znajduje się wśród różnych pieczęci i znaków certyfikacyjnych, więc pewnie o to chodzi!
Dalej jednak nie wiem, jak to przetłumaczyć!!! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  amat: Generalne Towarzystwo Nadzoru
4 days
  -> Hmmm podobno nie tlumaczymy nazw wlasnych?