KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

teach pendant

Polish translation: pilot (robota)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:teach pendant
Polish translation:pilot (robota)
Entered by: Piotr Kurek

08:05 Aug 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: teach pendant
[arc welding software]

Jog feed of the robot is the operation of moving the robot as desired by manually entering commands on the teach pendant. When a motion instruction of a program is executed, the robot is moved to the target position by jog feed, then the position is recorded.

(...)

The teach pendant is used to create or correct a program.
Sebastian Kumos
pilot
Explanation:
propozycja
pwk

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-22 08:33:30 (GMT)
--------------------------------------------------

Podczas pierwszych zajęć do poruszania robota wykorzystywaliśmy Teach Pendant’a czyli pilota. Umożliwia on dowolne poruszanie robota oraz pozwala nawet na zapamiętywanie dowolnych pozycji, a potem na poruszanie się od jednej zapamiętanej pozycji do drugiej. Te same komendy można wprowadzać z klawiatury komputera. W programie tym liczba możliwych do zapamiętania ruchów zwiększyła się poprzez wprowadzenie do zmiennych liter, co jest możliwe w pilocie.
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3podwieszony pulpit sterowniczy do uczenia robotaamat
3pilotPiotr Kurek


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pilot


Explanation:
propozycja
pwk

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-22 08:33:30 (GMT)
--------------------------------------------------

Podczas pierwszych zajęć do poruszania robota wykorzystywaliśmy Teach Pendant’a czyli pilota. Umożliwia on dowolne poruszanie robota oraz pozwala nawet na zapamiętywanie dowolnych pozycji, a potem na poruszanie się od jednej zapamiętanej pozycji do drugiej. Te same komendy można wprowadzać z klawiatury komputera. W programie tym liczba możliwych do zapamiętania ruchów zwiększyła się poprzez wprowadzenie do zmiennych liter, co jest możliwe w pilocie.



    www.robot.po.opole.pl/inne/g1/ROBOT SCARA.htm
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podwieszony pulpit sterowniczy do uczenia robota


Explanation:
jesli "pendant" jest tradycyjny, a nie bezprzewodowy,poniwaz wowczas moze to byc faktycznie "pilot". Zalezy to od stopnia zaawansowania rozwiazania,co winno byc widoczne na jakims schemacie np.polaczen, jesli taki jest zalaczony.

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869