KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

branch instructions

Polish translation: instrukcja odgałęzienia


08:05 Aug 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: branch instructions
The program contains the following instructions:
(...)
Branch instruction: Changes the flow of a program.
Sebastian Kumos
Polish translation:instrukcja odgałęzienia
Explanation:
jak np.:
"instrukcje odgałęzienia warunkowego: if, else;"
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1instrukcja odgałęzienia
leff
3rozkazy rozgalezieniaPiotr Kurek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozkazy rozgalezienia


Explanation:
za: Sł. techniczny

pwk

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-22 08:40:17 (GMT)
--------------------------------------------------

Strata czasu może byc zmniejszona przez zgadywanie. Gdy rozkaz rozgałęzienia warunkowego przechodzi z etapu pobierania do wykonywania na etapie pobierania następuje pobranie następnego rozkazu po rozkazie rozgałęzienia. (Rozkaz jest pobierany, niezależnie czy jego warunek jest spełniony. Tego narazie nie wiemy, ale je¶li się okaże, że warunek spełniony, to niestrracilismy czasu i \"obrabiamy\" ten rozkaz dalej. Je¶li się okaże, że warunek nie jest spełniony, to wyrzucamy ten rozkaz i pobieramy nowy)

http://www.physd.amu.edu.pl/~k_raczkiewicz/semestr2/ae24.htm...

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
instrukcja odgałęzienia


Explanation:
jak np.:
"instrukcje odgałęzienia warunkowego: if, else;"


    Reference: http://www.kis.p.lodz.pl/~sektor/cbx/basics/operations.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dominiczak: moze tez byc instrukcja rozgałęzienia
4 hrs