KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

masters

Polish translation: tasma matka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:masters
Polish translation:tasma matka
Entered by: Piotr Kurek

11:21 Aug 27, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: masters
i went out on a long trip to
pick up masters all over Europe

chodzi o tasmy/nagrania oczywiscie
szukam fachowego okreslenia
Lacrimosa
tasma matka
Explanation:
propozycja
pwk
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4kopie matki
bartek
4tasma matkaPiotr Kurek
4kopie/zapisy wzorcoweJacek Krankowski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kopie/zapisy wzorcowe


Explanation:
JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tasma matka


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
kopie matki


Explanation:
http://www2.gazeta.pl/coca-cola/1,27435,721800.html
MASTER - kopia matka. Profesjonalna taśma dźwiękowa (DAT) lub wideo (Beta) z pierwszą kopią reklamy o najlepszej jakości technicznej. Pozostaje zawsze w agencji, by w każdej chwili można było wykonać taśmy emisyjne lub kopie reklamy


Dzięki MOLP jeden produkt wykorzystywany jest jako kopia-matka do instalacji wielu kopii na mocy umowy licencyjnej Open License.

http://nno.uni.lodz.pl/zakladpl/LICGUIDE/internal/template.h...

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
6 hrs
  -> Dzięki :-)

agree  kterelak
7 hrs
  -> Dzięki :-)

agree  Szymon Cegielka
8 hrs
  -> Dzięki :-)

agree  labusga
10 hrs
  -> Dzięki :-)