KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

TV capture

Polish translation: przycisk TV Capture (Przechwyć obraz telewizyjny)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:TV capture
Polish translation:przycisk TV Capture (Przechwyć obraz telewizyjny)
Entered by: Jacek Mozdyniewicz

17:19 Oct 24, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: TV capture
click the “TV Capture” button if your card has VIVO support (Video-In Video-Out).
instalacja karty graficznej
Lucja Biel, Ph.D.
Poland
... kliknij przycisk TV Capture (Przechwyć obraz telewizyjny), jeśli karta graficzna obsługuje ...
Explanation:
:-)
Selected response from:

Jacek Mozdyniewicz
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1przechwytywanie obrazu TVJacek Krankowski
5... kliknij przycisk TV Capture (Przechwyć obraz telewizyjny), jeśli karta graficzna obsługuje ...
Jacek Mozdyniewicz
4przycisk “TV Capture”
Natalie


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
przechwytywanie obrazu TV


Explanation:
przechwytywanie obrazu TV/Video do formatów VCR 2.0, MPEG-1, MPEG-2 ...
www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/ATI_Fury_Pro/ ati_fury_pro_do_druku.shtml

video capture/TV tuner/FM radio multimedia adapter. + PCI bus
master interface. ... Przechwytywanie obrazu video maksymalnie 30 klatek/ sek. ...
sklep.b-52.com.pl/sprzet/18-5.htm


Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: z tym że sam przycisk nie zmienia nazwy
23 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przycisk “TV Capture”


Explanation:
Np.:

W skład zestawu wchodzi odpowiednie oprogramowanie firmy WavePhore oraz demonstracyjna karta PCI TV-capture firmy Philips wraz z zestawem sterowników programowych niskiego poziomu dla Windows3.1/ 95/NT i debuggerem. Karta TV-capture dekoduje i wy¶wietla dane zawarte w "niewidocznej" czę¶ci pasma sygnału telewizyjnego, tzw. VBI (Vertical Blanking Interval). Dane te mog± pochodzić z istniej±cych usług, jak teletekst czy Intercast, ale również z internetowych serwisów danych, jak np. WaveTop.
http://www.elektronik.com.pl/archiwum/1998_11.htm

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
... kliknij przycisk TV Capture (Przechwyć obraz telewizyjny), jeśli karta graficzna obsługuje ...


Explanation:
:-)

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 596
Grading comment
dziękuję