KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

MAGNETOTHERMIC MOTOR PROTECTOR SWITCH has been installe ON THE SUPPLY SIDE

Polish translation: Elektromagnetyczno - termiczny wyłącznik przeciążeniowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:MAGNETOTHERMIC MOTOR PROTECTOR SWITCH
Polish translation:Elektromagnetyczno - termiczny wyłącznik przeciążeniowy
Entered by: Maciej Andrzejczak

13:27 Dec 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: MAGNETOTHERMIC MOTOR PROTECTOR SWITCH has been installe ON THE SUPPLY SIDE
Do not start the machine unless adequately sized MAGNETOTHERMIC MOTOR PROTECTOR SWITCH (??)has been installe ON THE SUPPLY SIDE (po stronie zasilania ??).
Maciej Andrzejczak
Poland
Elektromagnetyczno - termiczny wyłącznik przeciążeniowy silnika zostanie zainstalowany od strony zas
Explanation:
Robiłem to
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
zdaje się na doświadczenie
OK
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Elektromagnetyczno - termiczny wyłącznik przeciążeniowy silnika zostanie zainstalowany od strony zasWitold
4magnetotermiczny wyłacznik ochronny silnika został zainstalowany po stronie zasilania
Andrzej Lejman


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Elektromagnetyczno - termiczny wyłącznik przeciążeniowy silnika zostanie zainstalowany od strony zas


Explanation:
Robiłem to

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454
Grading comment
zdaje się na doświadczenie
OK
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  johan111: koparka
3775 days

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
magnetotermiczny wyłacznik ochronny silnika został zainstalowany po stronie zasilania


Explanation:
HTH

Wyposażenie standardowe: wskażnik poziomu oleju, woltomierz, wyjście jednofazowe
230 V / 50 HZ (chronione przez wyłącznik magnetotermiczny). MG 2200 IH. ...
www.slet.com.pl/genset1.html

Skrzynka sterowana wyłącznik główny w obudowie metalowej o łatwej dostępności,
wyposażona w wyłącznik magnetotermiczny wysokiej czułości (na ...
www.forpol.com.pl/rys/opis_cp.rtf

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466