KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Statement of conformity

Polish translation: deklaracja zgodności


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:EC Statement of conformity
Polish translation:deklaracja zgodności
Entered by: Maciej Andrzejczak

17:13 Dec 29, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Statement of conformity
Do instrukcji obsługi dołączone są następujące dokumenty:
Statement of conformity -Oświadczenie zgodności ??
Maciej Andrzejczak
Poland
deklaracja zgodności
Explanation:
z odpowiednimi przepisami Unii

Deklaracja zgodności EC. ... Deklaracja zgodności EC musi być przechowywana przez
okres 10 lat, chyba że poszczególne dyrektywy przewidują inny okres (np. ...
www.exportclub.pl/dyrektywy.php3

W zależności od rodzaju wyrobu deklaracja zgodności powinna zawierać ... Zakres
deklarowanej zgodności. ... maszyny, który został poddany badaniu typu EC. ...
www.mg.gov.pl/struktur/dpp/pp_exmasz/3h.htm

ustawy opracowano na podstawie Dyrektywy Unii Europejskiej 1999/5/EC. ... 1, spełnia
zasadnicze wymagania, jest deklaracja zgodności wydana przez producenta albo ...
www.telecomforum.pl/0009/52.htm
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
OK
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3deklaracja zgodności
Andrzej Lejman
4oświadczenie o zgodności...
leff
3 -1swiadectwo homologacji
GingerR


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
swiadectwo homologacji


Explanation:
lub wlasnie oswiadczenie zgodnosci

propozycja

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: jest ważna różnica - świadectwo homologacji wydaje uprawniony organ na podstawie badań, natomiast deklaracja zgodności to oświadczenie producenta, w ktorym bierze on pełną odpowiedzialność za swój produkt.
6 mins
  -> dziekuje za wyjasnienie, przepraszam i wiecej nie bede :)

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oświadczenie o zgodności...


Explanation:
wyrobu z normami

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
deklaracja zgodności


Explanation:
z odpowiednimi przepisami Unii

Deklaracja zgodności EC. ... Deklaracja zgodności EC musi być przechowywana przez
okres 10 lat, chyba że poszczególne dyrektywy przewidują inny okres (np. ...
www.exportclub.pl/dyrektywy.php3

W zależności od rodzaju wyrobu deklaracja zgodności powinna zawierać ... Zakres
deklarowanej zgodności. ... maszyny, który został poddany badaniu typu EC. ...
www.mg.gov.pl/struktur/dpp/pp_exmasz/3h.htm

ustawy opracowano na podstawie Dyrektywy Unii Europejskiej 1999/5/EC. ... 1, spełnia
zasadnicze wymagania, jest deklaracja zgodności wydana przez producenta albo ...
www.telecomforum.pl/0009/52.htm

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
OK
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold: albo Certyfikat Zgodności
3 mins

agree  mónica alfonso
3 hrs

agree  anglista: do Witolda: deklaracja tak (=oświadczenie firmy), certyfikat nie (wydaje urząd - np. TUV)
163 days