KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

CONNECTOR BLOCK

Polish translation: złącze konektorowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CONNECTOR BLOCK
Polish translation:złącze konektorowe
Entered by: Maciej Andrzejczak

20:25 Jan 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: CONNECTOR BLOCK
The electrical connection of the connector-block to the power supply line must be carried out by a qualified electrical installer
Maciej Andrzejczak
Poland
złącze konektorowe
Explanation:
jak w samochodach i komputerach na przykład.

UWAGA: PROSZĘ RACZEJ UNIKAĆ PISANIA PYTAŃ DUŻYMI LITERAMI - TO NIE JEST PRZYJĘTE, ANI MILE WIDZIANE PRZEZ INNYCH.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
OK
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1Kostka przyłączeniowaWitold
4 -1złącze konektorowe
Andrzej Lejman


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
złącze konektorowe


Explanation:
jak w samochodach i komputerach na przykład.

UWAGA: PROSZĘ RACZEJ UNIKAĆ PISANIA PYTAŃ DUŻYMI LITERAMI - TO NIE JEST PRZYJĘTE, ANI MILE WIDZIANE PRZEZ INNYCH.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
OK
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Witold: Nie w technice silnoprądowej
34 mins
  -> Dla świętego spokoju można uzyc po prostu "przyłącze" - i po kłopocie.

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Kostka przyłączeniowa


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-01 21:21:11 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski\" PWN z 1994 r. podaje:
kostka przyłączeniowa = connection block

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: a kto tu mówi o dużych prądach? A kostki zaczynają się od 1 mm kw. - to ok. 2 A. To też technika silnoprądowa? Konektor zasilający wzmacniacz audio w moim samochodzie przenosi 40 A.
5 mins