KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

total plate counts and psychrophilic counts

Polish translation: calkowita liczba mikroorganizmów/ organizmow wolgociolubnych


23:03 Jan 4, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: total plate counts and psychrophilic counts
mikrobiologia zywnosci
Agnieszka Hayward
Poland
Polish translation:calkowita liczba mikroorganizmów/ organizmow wolgociolubnych
Explanation:
pewno bakterii
(na szalce z pozywka)
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
nie do konca o to chodzilo, ale dzieki ;o)
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4całkowita liczba płytek i psychrofitów????
Teresa Goscinska
4calkowita liczba mikroorganizmów/ organizmow wolgociolubnych
Jakub Szacki


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
calkowita liczba mikroorganizmów/ organizmow wolgociolubnych


Explanation:
pewno bakterii
(na szalce z pozywka)

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
nie do konca o to chodzilo, ale dzieki ;o)

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
całkowita liczba płytek i psychrofitów????


Explanation:
wg Mc Graw-Hill- Dictionary of scientific and technical terms
PSYCHROPHILE= an organizm that thrives at low temperatues

Z kolei wg NOwy leksykon PWN mowi,ze psychrofity to rosliny wystepujace na obszarach arktycznych i w najwyzszych rejonach gorskich
Google:
BOTANIKA - Niezwykłe Superkompendium Wiedzy - HOGA.PL
... zwłaszcza nadmorskie. Psychrofity – rośliny przystosowane do bytowania
w klimatach zimnych – w podbiegunowym i wysokogórskim. Rdze ...
www.nsw.hoga.pl/botanika/grupy.asp - 34k - Cached - Similar pages

PLATE=płytka w różnych dziedzinach

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723
Grading comment
chodzilo mi o konkretny termin uzywany w mikrobiologii
The asker has declined this answer
Comment: chodzilo mi o konkretny termin uzywany w mikrobiologii