KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Seeger ring

Polish translation: pierścień osadczy Seegera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Seeger ring
Polish translation:pierścień osadczy Seegera
Entered by: Maciej Andrzejczak

12:24 Jan 6, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Seeger ring
jako część silnika:
w niemieckim jako sam Seeger
Maciej Andrzejczak
Poland
pierścień osadczy Segera
Explanation:
lub po prostu "pierścień Segera"
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
OK
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pierścień osadczy Segera
Tomasz Niedbala
4pierścień Seegera
leff


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pierścień Seegera


Explanation:
"Zabezpieczenia : pierścienie Seegera , podkładka i zawleczka , pierścień z
kółkiem "

"Bardzo
dobrze mieć szczypce do pierścieni seegera ściskające do środka"


    Reference: http://wtdpoznan.republika.pl/pomoce/maszyny/1.html
    Reference: http://www.lotnisko.pasjo.net.pl/fso/faq.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pierścień osadczy Segera


Explanation:
lub po prostu "pierścień Segera"


    Reference: http://www.bearing.com.pl/oferta_piersc.html
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725
Grading comment
OK
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: pierścien osadczy sprężynujący, pierścień osadczy Seegera jako nazwy bardziej oficjalne oraz pierścień Seegera jako mniej oficjalna
27 mins