KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Torque wrench setting of the band bolts is of 2 kgm AGAIN

Polish translation: śruby opaski dokręcać kluczem dynamometrycznym z ustawionym momentem dokrecania 2 kgm


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Torque wrench setting of the band bolts is of 2 kgm
Polish translation:śruby opaski dokręcać kluczem dynamometrycznym z ustawionym momentem dokrecania 2 kgm
Entered by: Maciej Andrzejczak

12:26 Jan 6, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Torque wrench setting of the band bolts is of 2 kgm AGAIN
prosiłbym jescze raz o interpretację bo -"Kluczev sworzni łącznika cięgnowego dociągać momentem 2 kGm" nie jest dla mnie w 100% jednoznaczna
Maciej Andrzejczak
Poland
śruby opaski dokręcać kluczem dynamometrycznym z ustawionym momentem dokrecania 2 kgm
Explanation:
band to opaska

klucz dynamometryczny, ktorym dokecane sa sruby ustawiony jest na moment dokręcania 2 kgm - oznacza to, że dokrecenie większym momentme może doprowadzić albo do uszkodzenia połączenia albo do zmiany parametrów przenoszenia obciązenia co może doprowadzić do awarii
Selected response from:

Krzysztof
Poland
Grading comment
Dzięki !
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Jak poprzednio - dociąganie momentem 2 kGmWitold
5śruby opaski dokręcać kluczem dynamometrycznym z ustawionym momentem dokrecania 2 kgm
Krzysztof
4nastawienie klucza dynamometrycznego na śrube zrzeszajaca jest 2kgmadwersarz
4nastawienie klucza dynamometrycznego na śrube zrzeszajaca jest 2kgmadwersarz


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
śruby opaski dokręcać kluczem dynamometrycznym z ustawionym momentem dokrecania 2 kgm


Explanation:
band to opaska

klucz dynamometryczny, ktorym dokecane sa sruby ustawiony jest na moment dokręcania 2 kgm - oznacza to, że dokrecenie większym momentme może doprowadzić albo do uszkodzenia połączenia albo do zmiany parametrów przenoszenia obciązenia co może doprowadzić do awarii

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782
Grading comment
Dzięki !
MA

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nastawienie klucza dynamometrycznego na śrube zrzeszajaca jest 2kgm


Explanation:
z ta śruba jestem najmniej pewny


    Reference: http://www.dabexprofi-tools.com.pl/dynamo.html
adwersarz
United States

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Jak poprzednio - dociąganie momentem 2 kGm


Explanation:
Co tu nie jest jednoznaczne?
Sam wielokrotnie wykonywałem taką czynność. Klucz dynamometryczny służy właśnie do tego, aby nie przekroczyć maksymalnego momentu obrotowego, z jakim można dociągnąć śrubę. Nastawia się na nim tę wartość i dokręca. Gdy przyłożony moment przekroczy nastawioną wartość, następuje zadziałanie sprzęgiełka i klucz "puszcza", uniemożliwiając mocniejsze dokręcenie.

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nastawienie klucza dynamometrycznego na śrube zrzeszajaca jest 2kgm


Explanation:
na dole strony przy drugim url jest zdjecie band bolts.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-06 12:59:23 (GMT)
--------------------------------------------------

chyba chodzi o instrukcje



    Reference: http://www.dabexprofi-tools.com.pl/dynamo.html
    Reference: http://www.highland-millwork.com/products/acchardware/acchar...
adwersarz
United States