KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

reference implementation

Polish translation: implementacja odniesienia


15:19 Jan 6, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / licencja oprogramowania
English term or phrase: reference implementation
kontekst jak dla "deviation"
kterelak
Poland
Polish translation:implementacja odniesienia
Explanation:
implementacja porównawcza

W informatyce zdecydowanie stosuje się formę 'implementacja'
Selected response from:

leff
Grading comment
dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1implementacja wzorcowa/standardowa
Jacek Mozdyniewicz
4implementacja odniesienia
leff
3przykładowa implementacja
Pawel Czernecki


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przykładowa implementacja


Explanation:
wiem, że to nie jest szczególnie polskie słowo, ale informatycy chyba wolą tak

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
implementacja odniesienia


Explanation:
implementacja porównawcza

W informatyce zdecydowanie stosuje się formę 'implementacja'

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
implementacja wzorcowa/standardowa


Explanation:
chyba tak w tym kontekście

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 596

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
6 hrs