KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

frequency adjustment

Polish translation: regulacja częstotliwości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:frequency adjustment
Polish translation:regulacja częstotliwości
Entered by: Maciej Andrzejczak

16:12 Jan 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: frequency adjustment
nastawienie czy dopasowanie czestotliwosci
Maciej Andrzejczak
Poland
regulacja częstotliwości
Explanation:
np.
"Regulacja częstotliwości sygnałem zewnętrznym "

adjustment = nastawienie, regulacja
[E-P Dictionary of Science and Technology]
Selected response from:

leff
Grading comment
OK
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1regulacja częstotliwości
leff
3nastawienie czestotliwosciJacek Krankowski


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nastawienie czestotliwosci


Explanation:
... Generator przedstawiony na rys. W.22 umożliwia nastawienie częstotliwości w szerszym zakresie, bo do 200 kHz, na czterech podzakresach. ...
elektronika.fasthost.tv/ mierniki%5Cmier_przyrzady_pom.html

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
regulacja częstotliwości


Explanation:
np.
"Regulacja częstotliwości sygnałem zewnętrznym "

adjustment = nastawienie, regulacja
[E-P Dictionary of Science and Technology]


    Reference: http://www.ndn.com.pl/katalog/goodwill/c04.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
OK
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold
12 mins