KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

setpoint intergator/ setpoint linearisation

Polish translation: integrator wartosci zadanej / linearyzacja wartosci zadanej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:setpoint intergator/ setpoint linearisation
Polish translation:integrator wartosci zadanej / linearyzacja wartosci zadanej
Entered by: Maciej Andrzejczak

13:03 Jan 9, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: setpoint intergator/ setpoint linearisation
technical data - układ sterowania

setpoint integrator preset
setpoint linearisation preset
Maciej Andrzejczak
Poland
integrator wartosci zadanej / linearyzacja wartosci zadanej
Explanation:
poniewaz w Slowniku energetyka:

fuel set point intergator = integrator wartosci zadanej ilosci paliwa

linearisation = linearyzacja

(preset = zadawanie, zadany)
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
cały czas się zastanawiam czy wartość zadana = nastawa

MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5P.S.Jacek Krankowski
3integrator wartosci zadanej / linearyzacja wartosci zadanejJacek Krankowski


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
integrator wartosci zadanej / linearyzacja wartosci zadanej


Explanation:
poniewaz w Slowniku energetyka:

fuel set point intergator = integrator wartosci zadanej ilosci paliwa

linearisation = linearyzacja

(preset = zadawanie, zadany)

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
cały czas się zastanawiam czy wartość zadana = nastawa

MA

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
P.S.


Explanation:
preset a fixed flow = nastawiac stala wartosc przeplywu

ALE:

static characteristic presetting = zadawanie charakerystyki statycznej (regulatora)


    Slownik energetyka
Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960