KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Low-volume flowmeter

Polish translation: przepływomierz do małych objętości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Low-volume flowmeter
Polish translation:przepływomierz do małych objętości
Entered by: Maciej Andrzejczak

18:20 Jan 10, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Low-volume flowmeter
Low-volume flowmeter - rodzaj przepływomierza
Maciej Andrzejczak
Poland
przepływomierz do małych strumieni objętościowych
Explanation:
bo przepływomierz małych objętości jakoś mi nie pasuje
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
OK, zostanie: przepływomierz do małych objętości
MA
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1miernik małych przepływów
Tomasz Niedbala
3 +1przepływomierz o małej wartości natężenia przepływustake
2przepływomierz do małych strumieni objętościowych
Jerzy Czopik


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
przepływomierz do małych strumieni objętościowych


Explanation:
bo przepływomierz małych objętości jakoś mi nie pasuje

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828
Grading comment
OK, zostanie: przepływomierz do małych objętości
MA

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
przepływomierz o małej wartości natężenia przepływu


Explanation:
do badania przepływów o małej wartości natężenia

stake
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 128

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Ale nie z samą odpowiedzią, tylko z jej komentarzem, bo przepływomierz nie ma natężenia przepływu, a tylko je mierzy
2 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
miernik małych przepływów


Explanation:
Najprościej rzecz ujmując...


    Reference: http://www.medson.com.pl/hard/BrFlom.htm
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: krótlkie i dosadne, chociaż osobiście wolę użyć tu słowa "przepływomierz", a nie tylko "miernik", ale to może być rzecz gustu
1 hr
  -> Dzięki Jurku.