KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

split casette cooling system

Polish translation: klimatyzator typu split


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:split casette cooling system
Polish translation:klimatyzator typu split
Entered by: Teresa Goscinska

19:28 Jan 10, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: split casette cooling system
jw
kterelak
Poland
klimatyzator typu split
Explanation:
TAKI TYLKO POLSKI ODPOWIEDNIK ZNALAZLAM.
JEST TO NOWY SYSTEM CHŁODZENIA ŚCIENNY. SKŁADA SIĘ Z 2 "KASET" , JEDNA WEWNATRZ , DRUGA NA ZEWNATRZ POŁĄCZONYCH RURKĄ PRZEZ ŚCIANĘ


CHŁONICTWO & KLIMATYZACJA
... R 507 - Czynnik chłodniczy w zastosowaniach niskotemperaturowych - Peter
JANNICK. ... System e-PLUS - Piotr GRACZYKOWSKI. ... Klimatyzatory split. ...
chlodnictwo.euro-media.pl/archiwum/2002_4.htm - 6k - Cached - Similar pages

Klimatyzatory dla domu

System ten umożliwia także łączenie różnych typów jednostek ... być do 20% mniejsze
niż w oddzielnych układach split. ... Czynnik chłodniczy R22, kg, 1,4, 2,3, 3 ...
www.klimasad.com.pl/klimat/maemamain.html - 11k - Cached - Similar pages

wkontakcie
... ścian, akumulacja ciepła, rodzaj,. Klimatyzator typu split przystosowany
do chłodzenia 4 pokojów. Na dole widać pozostający ...
www.obrot.gze.pl/w_kontakcie/prezentacje.htm - 19k - Cached - Similar pages

[PDF]Microsoft Word Viewer 97 - galanz split AC_pol.doc
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
1 Galanz KLIMATYZATOR TYPU SPLIT CIENNY PODR CZNIK U YTKOWNIKA KF-25GW/A1 KFR-25GW/A1
FF-25GW/G1 KFR-25GW/G1 KF-35GW/A1 KFR-35GW/A1 KF-35GW/G1 KFR-35GW/G1 ...
www.centrum-klima.com.pl/pdf/galanz-instrukcja.pdf - Similar pages



Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5klimatyzator typu split
Teresa Goscinska
4dzielony kasetonowy system chłodzenia
Pawel Czernecki


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
klimatyzator typu split


Explanation:
TAKI TYLKO POLSKI ODPOWIEDNIK ZNALAZLAM.
JEST TO NOWY SYSTEM CHŁODZENIA ŚCIENNY. SKŁADA SIĘ Z 2 "KASET" , JEDNA WEWNATRZ , DRUGA NA ZEWNATRZ POŁĄCZONYCH RURKĄ PRZEZ ŚCIANĘ


CHŁONICTWO & KLIMATYZACJA
... R 507 - Czynnik chłodniczy w zastosowaniach niskotemperaturowych - Peter
JANNICK. ... System e-PLUS - Piotr GRACZYKOWSKI. ... Klimatyzatory split. ...
chlodnictwo.euro-media.pl/archiwum/2002_4.htm - 6k - Cached - Similar pages

Klimatyzatory dla domu

System ten umożliwia także łączenie różnych typów jednostek ... być do 20% mniejsze
niż w oddzielnych układach split. ... Czynnik chłodniczy R22, kg, 1,4, 2,3, 3 ...
www.klimasad.com.pl/klimat/maemamain.html - 11k - Cached - Similar pages

wkontakcie
... ścian, akumulacja ciepła, rodzaj,. Klimatyzator typu split przystosowany
do chłodzenia 4 pokojów. Na dole widać pozostający ...
www.obrot.gze.pl/w_kontakcie/prezentacje.htm - 19k - Cached - Similar pages

[PDF]Microsoft Word Viewer 97 - galanz split AC_pol.doc
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
1 Galanz KLIMATYZATOR TYPU SPLIT CIENNY PODR CZNIK U YTKOWNIKA KF-25GW/A1 KFR-25GW/A1
FF-25GW/G1 KFR-25GW/G1 KF-35GW/A1 KFR-35GW/A1 KF-35GW/G1 KFR-35GW/G1 ...
www.centrum-klima.com.pl/pdf/galanz-instrukcja.pdf - Similar pages





Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723
Grading comment
dziękuję

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dzielony kasetonowy system chłodzenia


Explanation:
albo zamiast "chłodzenia" - "klimatyzacji"

"split system/air-conditioner" to po polsku "system/klimatyzator dzielony" - spotkałem się też z "dwudzielnym" i "typu split":
"MAŁE KLIMATYZATORY DZIELONE OD 2 do 17 kW"
http://www.proster.pl/pl/of_went.html

"systemy dzielone dwuczęściowe - urządzenia typu split, złożone z dwóch elementów: jednego sprężarkowego na zewnątrz budynku, a drugiego w pomieszczeniu obsługiwanym, połączonych ze sobą instalacja chłodniczą"
http://www.jlm.fr.pl/klima.htm

cassette - to rodzaj klimatyzatora - kasetonowy (czasem również "kasetowy")
"klimatyzatory kasetonowe FUJITSU to jednostki typu split" (cytat mało udany, ale mowa jest właśnie o tym, czego dotyczy pytanie)
http://www.fujitsu.com.pl/html/klimatyzacja/kasetonowe.html

"Klimatyzatory kasetonowe - Dostępne w wersji chłodzącej i chłodząco-grzejącej."
http://www.jlm.fr.pl/kkaseta.htm




    Reference: http://www.jlm.fr.pl/kkaseta.htm
    Reference: http://www.fujitsu.com.pl/html/klimatyzacja/kasetonowe.html
Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049