KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

control location

Polish translation: polozenie urzadzen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:control location
Polish translation:polozenie urzadzen
Entered by: MonikaSojka

07:43 Jan 13, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: control location
podobnie, bez kontekstu niestety
MonikaSojka
United Kingdom
położenie urządzeń/urządzenia sterującego
Explanation:
ew. lokalizacja sterowania
Selected response from:

Krzysztof
Poland
Grading comment
dziekuje bardzo za pomoc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4położenie regulatorów
Teresa Jaczewska
4miejsce sterowania
Maciej Andrzejczak
4położenie urządzeń/urządzenia sterującego
Krzysztof
3położenie kontrolki/diody sygnalizacyjnej
Pawel Czernecki


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
położenie urządzeń/urządzenia sterującego


Explanation:
ew. lokalizacja sterowania

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782
Grading comment
dziekuje bardzo za pomoc

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
miejsce sterowania


Explanation:
propozycja
jest programowalne. Aktywne miejsce sterowania wybierane jest wejściem
cyfrowym. Wszystkie wyjścia są programowalne. Do dyspozycji
=============
Sterowania z miejsca A obejmuje regulator PI, a miejsce sterowania B umożliwia
bezpośrednie zadawanie prędkości (omija regulator PI). .


    www.metex.com.pl/metex/vacon_app.htm -
    Reference: http://www.ipsystems.com.pl/falowniki.html
Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
położenie kontrolki/diody sygnalizacyjnej


Explanation:
kolejna propozycja

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
położenie regulatorów


Explanation:
propozycja,

lub: przycisków regulujących, regulacji
(oczywiście, jeżeli to SĄ przyciski )

taką wersję spotkałam w instrukcji odtwarzacza CD

Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703