KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

headphones socket

Polish translation: gniazdo sluchawkowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:headphones socket
Polish translation:gniazdo sluchawkowe
Entered by: MonikaSojka

07:43 Jan 13, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: headphones socket
podobnie, bez kontekstu niestety
MonikaSojka
United Kingdom
gniazdo słuchawkowe
Explanation:
Gniazda: 1 Eurozłącze, gniazdo słuchawkowe, 12/24 V, wejścia AV z przodu. ... Gniazda:
1 Eurozłącze, gniazdo słuchawkowe, wejścia AV z przodu
====================
Najprostszy w obsłudze, posiada przycisk zerowania, włącznik zasilania, gniazdo
słuchawkowe i diodę świecącą sygnalizującą rozładowanie się barerii
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
dziekuje za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8gniazdo słuchawkowe
Maciej Andrzejczak
5 -1wejście słuchawkowe / na sluchawki
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
wejście słuchawkowe / na sluchawki


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: logika wskazuje, że to musi być WYJŚCIE
1 hr

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
gniazdo słuchawkowe


Explanation:
Gniazda: 1 Eurozłącze, gniazdo słuchawkowe, 12/24 V, wejścia AV z przodu. ... Gniazda:
1 Eurozłącze, gniazdo słuchawkowe, wejścia AV z przodu
====================
Najprostszy w obsłudze, posiada przycisk zerowania, włącznik zasilania, gniazdo
słuchawkowe i diodę świecącą sygnalizującą rozładowanie się barerii


    Reference: http://www.bemex.pl/ceny/c_thoms/c_th_tv.htm
    Reference: http://www.armand.pl/nasza_oferta.html
Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026
Grading comment
dziekuje za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
8 mins
  -> dzięki

agree  Pawel Czernecki
19 mins
  -> dzięki

agree  Teresa Goscinska
33 mins

agree  leff
1 hr

agree  Andrzej Lejman: spotyka się również "gniazdo słuchawek"
1 hr

agree  Jerzy Czopik
2 hrs
  -> d

agree  Teresa Jaczewska
2 hrs

agree  hadraadae
5 hrs