KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

zdanie

Polish translation: Jesli w systemie nie wystepuje wysoka utrata cisnienia (np. z powody dlugich węży)


23:00 Jan 14, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: zdanie
If your installation does not suffer from high losses (ie long hose runs)it may be necessary to adjust the flow to achieve the 1 1/2 - 2 hour turnover rate using a standard Flow Control Hose Tap;
text jest o filtrach do sadzawek ogrodowych; interesuje mnie bardzo czesc zdania konczaca sie nawiasem
Dominika Schoenborn
United Kingdom
Polish translation:Jesli w systemie nie wystepuje wysoka utrata cisnienia (np. z powody dlugich węży)
Explanation:
propozycja - utrata moze byc albo wody, albo cisnienia, utrata wodu z powodu dlugich rur? jakos mi nie pasuje...
Selected response from:

Radek Podolski
Grading comment
wyslalam zapytanie do agencji, rzeczywiscie chodzi o utrate cisnienia; dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jezeli w twoim systemie nie ma duzych strat
Teresa Goscinska
1Jesli w systemie nie wystepuje wysoka utrata cisnienia (np. z powody dlugich węży)Radek Podolski


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Jesli w systemie nie wystepuje wysoka utrata cisnienia (np. z powody dlugich węży)


Explanation:
propozycja - utrata moze byc albo wody, albo cisnienia, utrata wodu z powodu dlugich rur? jakos mi nie pasuje...

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010
Grading comment
wyslalam zapytanie do agencji, rzeczywiscie chodzi o utrate cisnienia; dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Teresa Goscinska: nie wiadomo o jaka strate tu chodzi
10 hrs
  -> chodzi o strate cisnienia - patrz: http://www.proz.com/kudoz/342871

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jezeli w twoim systemie nie ma duzych strat


Explanation:
tg

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723