KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

cast granite

Polish translation: sztuczny granit


21:15 Mar 22, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: cast granite
Another factory makes cast granite electrical radiators.
Andrzej Sobkowiak
Polish translation:sztuczny granit
Explanation:
jest jeden google, może w Polsce się nie używa...

5. UNIVERSITY HALL The foundation walls and the steps are of concrete faced with _cast granite_, an artificial stone which consists of crushed granite and Portland cement, formed in wooden moulds.
http://ace.acadiau.ca/science/geol/ft11.htm

W refie są grzejniki (radiatory) wodne, w obudowie marmurowej etc.;
może więc chodzić o coś podobnego tylko z wkładką elektryczną...

Mam nadzieję, że się przyda
Selected response from:

Wit
Grading comment
Dziekuje za pomoc!
Bartek tez powinien dostac troche punktow, ale niestety nie mozna ich podzielic miedzy dwie osoby!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2sztuczny granit
Wit
3granit odlewany / przetworzony
bartek


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
sztuczny granit


Explanation:
jest jeden google, może w Polsce się nie używa...

5. UNIVERSITY HALL The foundation walls and the steps are of concrete faced with _cast granite_, an artificial stone which consists of crushed granite and Portland cement, formed in wooden moulds.
http://ace.acadiau.ca/science/geol/ft11.htm

W refie są grzejniki (radiatory) wodne, w obudowie marmurowej etc.;
może więc chodzić o coś podobnego tylko z wkładką elektryczną...

Mam nadzieję, że się przyda


    Reference: http://www.termar.pl/oferta/grzejniki.html
Wit
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 512
Grading comment
Dziekuje za pomoc!
Bartek tez powinien dostac troche punktow, ale niestety nie mozna ich podzielic miedzy dwie osoby!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
2 hrs
  -> dzięki :)

agree  amat
20 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
granit odlewany / przetworzony


Explanation:
Może to jest to?

blaty - najtańsze są drewnopochodne, okleinowane z postformingu, jednak trwałość ich w łazienkach jest zdecydowanie najkrótsza, MDF (możliwość profilowania) i blaty kamienne - przeważnie granit i marmur - trwałe i odporne, lecz zimne w dotyku, co w łazienkach nie pozostaje bez znaczenia, ponadto trudne w obróbce; dolomit - czyli przetworzony, mielony kamień, odlewany w monolityczne blaty jednocześnie z umywalkami oraz materiały z grupy "solid surface materials". Są to konglomeraty kamienne z dodatkami żywic, posiadające na całej grubości jednakową strukturę, i dzięki temu mające wysoką odporność, a także duże możliwości kształtowania oraz renowacji powierzchni. Do grupy tej należą m.in. ssv (24 kolory), surell (ponad 27 kolorów) oraz najdroższy, ale i najbardziej ekskluzywny corian (prawie 50 kolorów), który posiada zdecydowanie najszersze możliwości. Dodać jeszcze należy blaty z kilkucentymetrowego, hartowanego szkła, a także stali, blach tłoczonych lub perforowanych
http://www.wnetrza.cad.pl/publ_rs.html


    Reference: http://www.wnetrza.cad.pl/publ_rs.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743