KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Easy Setup Guide

Polish translation: Przystepna instrukcja podlaczen i ustawien


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Easy Setup Guide
Polish translation:Przystepna instrukcja podlaczen i ustawien
Entered by: Himawari

12:00 Mar 23, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / sprzet HiFi
English term or phrase: Easy Setup Guide
jest to nazwa "bryka" do wykonania podlaczen i ustawien sprzetu HiFi.
Nie wiem, jak to nazwac ZGRABNIE po polsku. Bo niezgrabnie, to owszem, mam pare pomyslow ;-)
Himawari
Poland
Przystępna instrukcja podłączeń i ustawień
Explanation:
W sieci chodzą różne wersje takich Guide'ów.
Po co ukrywać, o co chodzi w takiej instrukcji. Jak sam piszesz chodzi o podłączenia i ustawienia. No, to napisz tak :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
O, wlasnie o to mi chodzilo! "Przystepna" bedzie bardzo dobrym slowem.
Dziekuje!
p.s. jestem "ona", a nie "on" :-))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Przystępna instrukcja podłączeń i ustawień
bartek
3instrukcja obslugiPiotr Kurek


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instrukcja obslugi


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Przystępna instrukcja podłączeń i ustawień


Explanation:
W sieci chodzą różne wersje takich Guide'ów.
Po co ukrywać, o co chodzi w takiej instrukcji. Jak sam piszesz chodzi o podłączenia i ustawienia. No, to napisz tak :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
O, wlasnie o to mi chodzilo! "Przystepna" bedzie bardzo dobrym slowem.
Dziekuje!
p.s. jestem "ona", a nie "on" :-))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: sorry, ale brzmi jakby było tłumaczone na Tajwanie. Czemu nie po prostu "Instrukcja obslugi"?
33 mins