KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

still camera

Polish translation: cyfrowy aparat fotograficzny


10:02 Mar 24, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: still camera
Now that digital video cameras and still cameras have fallen in price and end users are exposed to exteremely high quality pictures and sound....
Marek Makosiej
Poland
Polish translation:cyfrowy aparat fotograficzny
Explanation:
tak by wynikało logicznie z kontekstu:
cyfrowe kamery wideo i cyfrowe aparaty fotograficzne
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4cyfrowy aparat fotograficzny
Andrzej Lejman
4kamera do zdjęć poklatkowych
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
cyfrowy aparat fotograficzny


Explanation:
tak by wynikało logicznie z kontekstu:
cyfrowe kamery wideo i cyfrowe aparaty fotograficzne

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki
0 min

agree  barwin
4 mins

agree  Himawari
5 mins

agree  Elzbieta Pulawska
21 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kamera do zdjęć poklatkowych


Explanation:
b.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 10:08:33 (GMT)
--------------------------------------------------

. Urządzenie to nie było właściwie cyfrowym aparatem fotograficznym, ale tzw. Video Still Camera - przerobioną kamerą wideo, pracującą tylko w trybie zdjęć poklatkowych. W 1987 roku amerykański dziennik \"USA
http://www.wiedzaizycie.pl/97042700.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743