KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

pre-mastering disc

Polish translation: dyski do premasteringu


10:08 Mar 24, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: pre-mastering disc
The discs (DVD-R) are capable of producing pre-mastering discs and are ideal for high volume data recording, archiving and playback.

Aha - jak rozumiecie tutaj "high volume data recording"? - "zapis dużych ilości danych" czy raczej "danych o dużym natężeniu dźwięku" (normalnie nawet bym tego nie rozpatrywał, ale ten mastering mnie tu trochę dręczy (termin typowo "studyjny" -inżynieria dźwięku/nagrania)
Marek Makosiej
Poland
Polish translation:dyski do premasteringu
Explanation:
czyli wstępnego przygotowania nagrania do produkcji.

high volume data to "duże ilości danych" i nic innego ;-) ; DVD ma pojemność od 4,7 do 17 GB danych
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dyski do premasteringu
Andrzej Lejman
1 -1plyty formatujace
Himawari


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dyski do premasteringu


Explanation:
czyli wstępnego przygotowania nagrania do produkcji.

high volume data to "duże ilości danych" i nic innego ;-) ; DVD ma pojemność od 4,7 do 17 GB danych

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
22 mins

19 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
plyty formatujace


Explanation:
moze jest na to inna polska nazwa, w kazdym razie wyjasnienie jest w linkach...

A co do "high volume", to na pewno bedzie duza ilosc danych.


    Reference: http://www.accudisk.com/2cdpre.htm
    Reference: http://www.ymi.com/products/dvd-q_over.html
Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 580

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: nie ma czegoś takiego, jak płyta formatująca - po prostu.
25 mins