KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Motor trip

Polish translation: wyłącznik termiczny silnika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:motor trip
Polish translation:wyłącznik termiczny silnika
Entered by: Izabella Kraus

18:30 Apr 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Motor trip
9-14A Motor Trip (M16) & Aux
Z listy części zamiennych.
Izabella Kraus
zabezpieczenie silnika za pomocą wyłącznika termicznego
Explanation:
tzw. "termiki" w żargonie elektryków - w tym wypadku na zakres prądu od 9 do 14 A.
Selected response from:

amat
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zabezpieczenie silnika za pomocą wyłącznika termicznegoamat
2 +1wyłącznik awaryjny silnika
Pawel Czernecki


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
wyłącznik awaryjny silnika


Explanation:
tak tylko przypuszczam, bo nie rozumiem parametrów podanych obok

na temat wyłączników firmy Guardmaster (to chyba część odpowiedzi na drugie pytanie) jest coś tutaj
Emergency Stop And Trip Devices
http://www.guardmaster.co.uk/ref1.htm#anchor296499



    Reference: http://www.guardmaster.co.uk/ref1.htm#anchor296499
Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stanislaw Kulikowski: moze tlko niekoniecznie "awaryjny"
14 hrs
  -> Dziękuję

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zabezpieczenie silnika za pomocą wyłącznika termicznego


Explanation:
tzw. "termiki" w żargonie elektryków - w tym wypadku na zakres prądu od 9 do 14 A.

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869
Grading comment
Dzięki!